Klar!

Skrivet den i Allmänt
Då har jag överlevt en sista lektionsdag för denna terminen. Riktigt skönt! Jag behöver få ledigt nu. Idag har det vart lite stressigt. Vi hade nämligen prov och jag fick typ springa in i klassrummet och då skulle jag försöka fokusera. Vi får se hur det går. Jag tror att det kommer gå hyfsat bra ändå. var inte jättesvårt. Har också haft idrott,matte och fysik. Så det var en ganska bra dag. I morgon är det bara avslutning så då kommer det inte vara hard work. Nu kommer snart Ida och Elin. Kanske Lollo med. För vi ska göra oss i ordning för skutt ikväll. Jag får la se hur länge jag är där men ska i alla fall dit en stund. Så det ser vi fram emot. Så det kanske blir lite bloggning sen när vi är klara för att gå annars fattar ni vart jag håller hus. Puss<3
keep smileing...


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0