Jullunch på Moderna!

Skrivet den i Allmänt
Då är det bara en dag till julafton! Inte helt fel. Men min julafton började nästan idag. Det var nämligen så att pappa skulle ha lite jullunch med sitt jobb så vi åt på deras kontor och sen var det julklappsutdelning. Pappas tre säljare fick varsin iphone/ipod högtalare. Dom var sjukt snygga och Stefan fick en grymt snygg dammsugare. Pappa fick en biljätt till idrottsgalan. Så han ska vara där och kolla när alla idrottare får sina pris. Asballt ju. Så fick jag och Fannie också varsin present av Per och hans familj. Han har nämligen en liten pojke som heter Olle så vi hade köpt en grej till honom också. Vi fick varsin mössa och jag fick också en plånbok och Fannie fick ett pennfack. Jag blev jätteglad. Sen drog jag, Fannie och Stefan hem till hans lägenhet för vi skulle ge hans julklappar där. Han fick en vit glansig mickro och en espresso maskin. Jag tror han blev jätteglad för det är ju sånt man lätt kan använda. Så kom vi till den delen då jag och Fannie skulle få våra grejer. Jag säger bara HERREGUD! Han hade köpt hur mycket kläder som helst. Och han har verkligen stil. Allt det jag fick skulle jag själv kunna gå och köpa. Det är det bästa betyget man kan få av mig. Så sjukt tacksam är jag! Så Stefan ser du detta! Tack så himla mycket! Du är bäst. Så nu är jag hemma och går runt och prövar kläder. Puss<3
Tack så jättemycket Per, Anna och Olle! Perfekt för mig!
Tack Stefan! Du är bäst som sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0