Julia

Skrivet den i Allmänt
Julia, du hade lite frågor och dom svarar jag gärna på här kommer svaren:
1. Vad är din favorit mat är?-Jag tycker om mycket men tacos är så klart en favorit och jag tycker mycket om kött. Så ja svaret är väl egentligen lite blandat:)
2. Vilken är din favorit färg?-Det är också svårt att säga men jag tycker om vit,rosa,svart,rött,brunt mm! Kan inte välja en speciell!
Hoppas du blir nöjd med svaren annaras är det bara att höra av dig.
Så ska du få bilder på mitt rum också...
Ungefär så här ser det ut:)
"Bad look day"

Postat av: Linn

Hej, fin blogg har du!

Några frågor :



1. Hur lång är du?

2. Favoritgodis?

3. Favvolåt?

4. Kända bloggar du läser?

4. Är du bortskämd?



Kram :)

2011-12-11 @ 19:59:00
Postat av: DaddyCool

Bad look day...;-) Roligt, även om du aldrig ser bad ut!

2011-12-13 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0