I got a good feeling... ... YEAH!

Skrivet den i Allmänt
Tjenare allihopa. Gamal som ung kärlek är underbar. Ville bara säga det så vet ni. Då kan jag dra min dag kort. Kom till skolan och trodde att jag skulle ha idrott. Blev tyvärr inte så utan istället får vi inställt. Så det var bara till att börja byta om igen. Eftersom att vi hade mycket tid så passade vi på att äta lite frukost på skolan. Det var väldigt roligt under den tiden kan jag ju säga. Vi drog oss sen upp mot engelskan och spanskan. Hände inte speciellt förutom att vi fick tillbaka spanska proven och jag blev jättenöjd med mitt resultat! Vad jag fick får ni se på bilden nedanför. Resten av dagen gick snabbt och jag går hem och efter en stund kommer William. Det var första gången på typ två veckor jag var med honom så jag var i himmelriket. Vi hade det riktigt mysigt och jag älskar verkligen den killen. Just nu håller jag på att kolla lite på skid utrustning. Och även vad jag ska ha för outfit när jag åker ute i backarna. Har hittat sjukt snygga kläder så hoppas att pappsen går med på att köpa dom. Senare ska jag mysa med familjen och njuta av att det är FREDAG. Puss<3
älskar den här frisyren! Kommer absolut ha den fler gånger!
OKEJ JAG BLEV JÄTTENÖJD!
Fin vän som har dratt till Malmö i helgen. Ha det bra bruden!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0