Glada miner solen skiner:)

Skrivet den i Allmänt
Jag är riktigt glad nu känner jag. Träningen gick fakitskt ganksa bra. Hade inte gummiarm som igår. Haha! Och jag var nog lite borta med tanke på att jag gick runt och prata för mig själv och var förvånansvärt glad var jag med. Så ja det var inte helt fel att träna. Och att ha sin syster tillbaka på banan är grymt roligt. Hon är verkligen grym! Tack Elin Wiberg för att du finns där! Nu ska jag lägga mig och tagga för att försöka få i alla fall ett c på kemi provet... Eller jag ska i alla fall klara mig.Puss världen och god natt folket!
U Rock, never forget that!
Memories!

Postat av: Daddy Cool

Hörde från Din tränare att Du var helt fantastisk på träningen idag! Tydligen spelat en helt grym boll mot Emiliasom innehöll allt -köttande, stoppboll och lobb! Du äger!!

2011-12-07 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0