Filippa!

Skrivet den i Allmänt
Fick lite frågor från Filippa. Nu ska du få dina svar på det du undrade!


1. Läser dina förläldrar din blogg?- ja det gör dom. Kanske inte varje dag men ibland i alla fall.
2. Har du några syskon?- Ja, jag har en lilla syster som heter Fannie.
3. Har du färgat håret?- Nej, inte nu på ett tag men jag har slingat håret i typ oktober tror jag.
4. Läste att du har rakpermanentat ditt hår också så jag undrar fall det verkligen funkar?
Blir håret helt platt o rakt all time?- Asså det är ju inte helt platt om du inte plattar det. Men det är helt klart mycket bättre. Plattar jag det på kvällen så är det ju platt dagen efter. Så ja hoppas du fick ett hyfsat bra svar.
5. Och hur mycket kostade en rakpermanentning där du gjorde det?- Det var min mamma som gjorde det för hon är frisör så jag betalade ingenting. Så det kan jag tyvärr inte svara på :)

Tack så mycket för att du skrev att du tycker om bloggen. Det är alltid roligt att höra. Kommentera bara igen om du undrar något. Ha det bra! kram Molly<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0