En vecka kvar!

Skrivet den i Allmänt
Nu är det bara en vecka kvar till JULAFTON. Tagga!!! Ser fram emot det jättemycket. Att få träffa alla nära och kära och även få lite paket. Igår beställdes min skid utrustning. Kan knappt vänta tills jag får dom. Sjukt nöjd blev jag så nu kommer jag nog se bra ut i backen:) Idag så ska jag nog till stan en snabbis. Måste verkligen fixa dom sista julklapparna. Och senare i eftermiddag ska jag på lite tjejmys eller vad man ska säga. Vilma fyller år på måndag så först ska vi till kallbadhuset och sen hem till henne och mest ta det lugnt tror jag.  Så det här blir nog en bra lördag tror jag. Jag är sjukt glad. Fick typ lyckorus i går så det håller i sig. Jag längtar över att se Vilmas min när hon öppnar min present. Haha! Får se om det blir lite bilder. Får jag läge lovar jag att jag ska fota. Så jag bloggar lite senare igen mina kära läsare. puss<3
Junkyard produkter. Tummen upp på det!




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0