el fin de semana!

Skrivet den i Allmänt
För er som inte läser spanska så betyder " el fin de semana"=HELG!! Så glad är jag över det. Den här veckan kanske inte har varit den jobbigaste men ändå. Så skönt att få lite ledigt. Men hände det något speciellt idag då? Svar: Nej det gjorde det väl inte. Vi tittade klart på kung fu panda som vi har kollat på med spanskan. Sjukt rolig är den:) Sen har vi gått runt och chillat typ. haha! Så är det för oss. Efter skolan åkte jag och åt pizza med min kära farfar. Riktigt gott måste jag säga och min farfar är allt för rolig så det var en mysig stund. Nu sitter jag i soffan själv. Mamma jobbar, Pappa jobbar och Fannie ska ha disco för deras skola typ. Men är inte själv så länge till pappa kommer la snart så kommer älsklingen med. Myspys på gång. Så ni får ha en fin fredagkväll. njut nu verkligen! Det ska jag:)
PUSS<3
Bilder från gårdagen!
Jag och några till i fönstret!:)
Nu kommer typ dagens bild. Haha det är min kära kusin som har blivit Fatboothad. Haha förlåt men så sjukt roligt.
HAHAHAHA! FAIL!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0