Dom bra känslorna är här!

Skrivet den i Allmänt
Nu kommer då en sen uppdatering. Har inte orkat blogga förrän nu. Gårdagen var grym. Var ju hos min kusin i Jönköping. Det var lite kalas för henne och även mina andra kusiner var där. Eftermiddagen bestod av spel, fika och skratt. Vi kom hem typ halv nio och vi skulle ju sova över med Joel och William så dom kom vid typ nio. Vi hade en riktigt rolig kväll och det hände allt lite saker. När vi väl skulle sova mådde Joel inte bra så vi fick ringa hans föräldrar så han fick åka hem :( Det var inte roligt men han är bättre nu så det är ju tur det. William stannade kvar så han var här idag med. Jag var så lyckilg som vanligt. Nu är det bara att njuta. Spenderar nu tid med Elin "singel" Wiberg. Så killar ta för er. Vi ska nog titta lite på våra kära tvillingar (Svenska Hollywood fruar) en stund. Det är verkligen sjukt roligt! tack och hej leverpastej<3
hade en rolig bussresa med min syster och kusin :)
Syskon kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0