Dan före dan!

Skrivet den i Allmänt
Vill bara att det ska bli morgon. Men tiden går inte snabbare för att jag vill det så denna eftermiddagen har jag stängt in mig i mitt hus. Jag har stängt av mobilen och har vart helt okontaktbar. Jag har tänkt och funderat på massor med saker och är absolut inte klar än. Min hjärna går på högvarv hela tiden. Men det har vart rätt skönt. Även jobbig men jag måste klara vissa saker som är svåra också.  Jag har tittat på tv och gosat ner mig med massa filtar och även hunnit med en och annan film. Så jag ska verkligen inte klaga på det. Nu är hela familjen hemma så det blir nog lite fredagsmys. Jag kommer nog inte hinna blogga så mycket i morgon. Vi ska till mina kusiner på dagen och sen på kvällen ska vi vara här hemma hos oss med pappas sida av släkten. Men ett litet inlägg kommer kanske. I alla fall önskar jag alla en riktigt God Jul!!<3 puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0