Chillar som dillar!

Skrivet den i Allmänt
Att man kan spendera två timmar på att prata med den man älskar är faktiskt inte så svårt. Det var dom två roligaste timmarna på länge. Så skönt att få höra hans röst igen. Så ja det var det jag gjorde när jag hade vaknat från min lilla tupplur idag mitt på dagen. Åkte iväg för att träna vid typ åtta. Jag var lagom sugen på det och det märktes nog. Jag var inte så seriös och orkade helt enkelt inte. Hade lite ont i huvet med men jag fick kämpa på ändå. Jag spelade 45 minuter sen satt jag och Elin och lyssna på musik medans dom andra spelade. Det funkade det med! Så nu ska jag ta en sömn som jag behöver. God natt världen! I am relly in love!!!
hihi!
Lagom taggad tjej.
Wihoo!
then i got tired! :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0