back in town!

Skrivet den i Allmänt
Nu är jag tillbaka. Var inget långt besök i huvudstaden men vi kände att det räckte för den här gången. Vi ska ju dit igen på Avicii. Och nu kan jag ju säga då att Williams julklapp var bland annat att han ska få följa med dit om han kan. Så det är liksom taggning redan nu. Idag var det grymma tennismatcher i salkhallen. Det gick väldigt bra för team tjejerna måste jag säga. Dom är ruggigt duktiga och man bara skiner när dom spelar. Så det har varit riktigt roligt att träffat dom igen och dom är ju som sagt jättesnälla. Så nu saknar jag dom allt men är hemma och det är rätt skönt. Hemresan gick rätt bra. Jag somna och sov i stort sätt hela resan så för mig var det inte så jobbigt. När vi kom hem hade min söta mamma fixat mat så då blev det familjemiddag. Efter maten gick jag ner och packade upp allting direkt. Kände att det var lika bra att ha det gjort. Så nu ska jag nog snart sova måste vara pigg i morgon för då ska vi till Jönköping. puss, god natt!<3
Blandat!
Mina inköp:
Vit skjorta: Hollister
Vit kofta: Hollister
Grå kofta: Hunkydory-butik Mathilde
Blå skjorta: Zara
Mörk grå kofta: Gina Tricot
Svart blus: Gina tricot
Parfym: Hollister (Love it)

Postat av: Wilma Danielsson♥

Snygg blogg Molly! :D Kika gärna in i min och släng in en kommentar! :) Va kanske kan ha länkbyte också? :)



Kram♥

2011-12-28 @ 23:56:29
URL: http://wilmadanielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0