Annandag jul!

Skrivet den i Allmänt
Nu är julen verkligen slut. Det har varit en fantastisk helg men nu är det dags för mellandagarna. Min dag har inte bestått av så mycket. Hela förmiddagen var jag hemma och bara tog det lugnt. Städade lite och fixade. Sen var jag; Ida och Fannie på bio. Alvin och gänget 3. Den var faktiskt hyfsat bra. Men man kände sig väldigt stor där inne med tanke på att det var kanske 7 åringar där. haha! Men så är det. Kom hem igen och sen var Wilma här. Vi körde mitt nya favorit spel. Ligretto. Sjukt kul är det. Så det  blev våran kväll. Hon hjälpte mig också att packa för vi ska ju åka till Stockholm i morgon. Det är nämligen Salk, en stor tennis tävling. Jag ska inte vara med men vi ska upp och kolla och även shoppa. Så det kommer bli en två dagars tur upp dit. Inte helt fel så här på lovet. Jag tror inte att jag kommer ha med datorn men vi får väl se. puss<3
Det var kamp om krockofanten :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0