Alice!

Skrivet den i Allmänt
Fick fem frågor från en snäll tjej som heter Alice! Tänkte att jag kunde lägga ut svaren så att hon får svar på det hon undrar.

1. Hur mycket pengar får du i 'månadspeng' ?
2. Dina fem favoritklädaffärer?
3. Har du löshår?
4. Vad använder du för smink och ansiktsrengöring?
5. Vad är det bästa du vet?

1. Jag har ingen riktigt "månadspeng" utan jag får typ pengar när jag behöver det.
2. mina fem favorit butiker är Abercrombie & Fitch, Hollister, Bik bok, Top shop och Gina tricot. (har väldigt blandat med kläder)
3.Nej jag har inte löshår. Hade det förra året. Och det var jättebra men nu har jag fått hyfsat långt hår. Jag har däremot Platt permanentat mitt hår.
4. Jag använder inte så mycket smink men det jag har är en täck kräm från Clinique och den är verkligen jättebra. Så har jag en mascara från maxfactor. Ansiktsrengöring jag använder är också från Clinique.
5.Det bästa jag vet är tennis, kompisar, familjen och min pojkvän.


Postat av: Tyra

Hej kan du lägga ut mer information om täck krämen från Clinique?

Typ bild och namn på den?

Skulle vara jättesnällt :)

Kram

2011-12-04 @ 11:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0