A big smile!

Skrivet den i Allmänt
Jag vet inte hur många gånger jag ska skriva detta men jag är superlycklig nu. Det är jätteskönt att ha lov för då kan man göra precis det man känner för. Man är fri på något sätt. Jag ska inte säga att skolan är dålig men ni förstår vad jag menar. Nu har man tid till sånt som man kanske i vanliga fall inte alltid hinner med. Just nu sitter jag hemma hos min farfar och vi ska sova här i natt. Det var verkligen längesedan jag var här. Så nu ska jag gå ner och mysa med farfar och syster min. Är bara tvungen att uppdatera ipaden lite på grund av att jag inte hann det hemma. Så ni får ha en bra fredag! Siste fredagen på detta året! För snart börjar det nytt igen! puss och kram!
Now i am showing you my heart!
Min fina!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0