2011!

Skrivet den i Allmänt
Nu kommer en hel del bilder på sådant som har hänt detta året.
(har inga bilder från januari och februari)
Började med Davis dup i Borås. samma dag fick jag min iphone. Lycklig flicka!
Kalas hos Svensson´s...
Och Andersson´s!
Tränat en hel del
Tog kort med Elin Wiberg
Fick denna texten. Den gick rakt in i hjärtat.
Besökte Marstrand med goa brudar
Klassen vann Fair Play
Åkte till Spanien med bästa tennisgänget
Fyllde år.
Firanden med tennisgänget, Släkten och fest för mina vänner
Fick min älskade Macbook och System kamera
Spelade klassbollen
Jag var Toast Madame på avslutningsmiddagen.
Avslutningen på ulrika kom
min kusin tog studenten
Sommaren kom.
Checkade in i Båstad ett par dagar
träffade Maria
åkte till Falkenberg och Båstad igen.
Blev riktigt kär och lycklig
Blev några riktigt härliga dagar med William och Joel.
Åkte till Ystad och Köpenhamn med Familjen.
Kom hem och drog till Skara.
det blev en och annan Elfsborgsmatch.
Gick på bröllop!
Spenderade många timmar på tennisbanan under sommarn också
Hösten närmade sig och vi drog till Karlstad
Åkte till Köpenhamn träffade Jecko, en grym komiker
åkte till vidablick med nya klassen
Var på en grym inflyttningsfest hos Elin och Jonatan!
Moderna sprang Kretsloppet
Bytte karriär till boxare över en dag
Hängde med kusinerna i Götet
Stockholm kallade i November
Halloween fest at Samuelsson´s place
Kom igång och träna igen efter min skada. Tur man har vänner omkring sig som gör det lättare.
Jag disikerad fisk och det var nog bland det äckligaste jag gjort
Har vart barnvakt åt denna sköna ungen!
Thomas Sabo team var här på läger
Julen kom
Var på bio
Drog till Stockholm igen
Så det här var en snabbtitt på mitt år. Jag har inte fått med allt men det skulle tatt lång tid. Jag har många underbara minnen från detta året och det här har nog varit bland det bästa året i mitt liv. Jag är så lycklig och glad för allting som hänt och alla människor som är runt omkring mig. Jag älskar er. Och är som sagt riktigt kär! William är en stor del av mitt liv och det är jag väldigt glad för. Nu ser vi fram emot ett roligt 2012! Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0