13/12

Skrivet den i Allmänt
Det var ju som sagt lucia idag. Den här dagen har bjudit på mycket skratt, sång och annorlunda händelser. Dagen har varit väldigt bra ändå. Lucia tåget var jättefint. Jag satt längst fram så jag såg perfekt. Dagen efter det var inte så lång. Våran engelska lärare bjöd på sång och gitarrspelade det blev vi väldigt förvånade över men det var jätteroligt att hon bjöd på sig själv. Sånt gillar jag! Men lussefirandet slutade inte där utan även ikväll var jag på ett luciatåg. Det var min lilla kusin Olivia som hade lucia tåg med sitt dagis. Hon var jättesöt i sin lilla gludkrona och vita klänning. Man tänker tillbaka till när man själv stod där och tog i för kung och fosterland och ville synas och höras mest. Så det var en riktigt mysig stund. Innan det var jag också och åt med min kära farfar. Alltid lika trevligt. Så den trettonde december har varit en jättebra dag för min del!
Puss<3
Fin vän
det blev inte jättebra bilder när jag försöker vara diskret.
Hihi! William tredje från vänster:)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0