We are so good!

Skrivet den i Allmänt
Idag vaknade jag tidigt igen! Men den här gången var ju tvungen! Jag hade match och det var samling vid tio! Jag var kanske inte jättetaggad när jag vakna men jag körde på ändå! När vi åkte dit var jag rätt trött men ändå liksom igång för jag ville att vi skulle ha med oss en seger när vi åkte hem! Nästan hela vägen dit regna det men när vi kom fram var det lite bättre! Första halvlek spelade vi bra men fick inte till avsluten men andra var vi helt otroliga! Det börja spöregna men vi fortsatte att kämpa och det löna sig för vi vann matchen med 3-2! Jag gjorde ett mål och en assist! Så jag är nöjd med första matchen! Nu ska jag snart få fint besök av Wille sen ska vi på Elfsborgs match! Så kom igen nu ELFSBORG!!!!
puss<3


:)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0