This is life!

Skrivet den i Allmänt
Asså kan man ha bättre dag än vad jag hade idag och kommer ha varje vecka?! Vi börja med ett klassråd i tjugo minuter sen trodde vi att vi skulle ha träslöjd men istället fick vi reda på att vi inte kommer ha det på hela hösten. Så vi kommer ha hål från 08:20 till 12:05 hela hösten!!! Fatta gött att kunna gå hem mitt på dagen. Men det som är bra också är att vi har bara data som riktigt lektion vid 12:05 och efter det har jag elevensval tennis. Det kan liksom inte bli bättre! Så jag har typ bara två lektioner. Haha jag blev så glad idag när vi fick reda på det. Men idag gick jag inte hem för idag gick vi typ halva klassen och käka pizza:) Haha den var inte jättegod men så är det, vi hade roligt i alla fall. I eftermiddags har William varit här igen:) Vill träffa honom nu innan vi åker i morgon mot KÖPENHAMN. Så det var mysigt och nu ska jag snart gå och träna. Den här dagen kan inte bli bättre asså!!!
puss<3



Här satt vi och vänta för vi trodde vi skulle ha träslöjd:) Vi hade inte så mycket att göra så tog lite kort för rolighetens skull;)
Dagens:

Tröja- Gina Tricot
Linne- Chelsea
Jeans- Cheap Monday


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0