So What!

Skrivet den i Allmänt
Måste man alltid ha något att göra? Enligt mig är det inte nödvändigt! Jag har inte så gjort så mycket idag mer än att sagt hejdå till pappa för nu ska han till Stockholm! Så han är borta ett tag! Men vi klarar oss! Idag ska jag nog träffa Wille lite och annars ska vi städa! Inte så roligt men när vädret är så här så gör det inte så mycket! Men måste berätta en sak! Min pappa är helt underbar! Igår när vi kom hem sent stod det en stor låda vid soffan och i den var det ett par svarta Hunter stövlar! Såå himla snäll är han! Jag blev överlycklig så idag ska jag nog gå runt lite i dom med! Haha! Men nu ska man fixa i ordning då!
Ciao, Ciao!






Dagens:
Linne- H&M
Kofta- Gina Tricot
Shorts- Abercrombie & Fitch
Stövlar- Hunters

Postat av: Julia Bradbury

Hei Molly,you look really smart wearing your Hunter Rubber Wellingtons, I love them.

Kisses

Julia

2011-08-19 @ 00:34:47
URL: http://juliewearswellingtons.wordpress.com
Postat av: Elizabeth Mainwaring

Your Hunter Wellingtons are lovely, I hope you are going to post lots of pics wearing them.

Liz

xx

2011-08-19 @ 01:06:55
Postat av: Frida Mallender

You look very nice with your Hunter Wellingtons on.

Frida xx

2011-08-19 @ 01:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0