Senaste timmarna!

Skrivet den i Allmänt
Dom senaste timmarna har jag varit i Marbäck och hälsat på min kära mormor! Det var jag och min syster och mina kusiner! Vi kom igår kväll och då åt vi mormors goda mat! Det var såå himla gött! Jag åt hur mycket som helst! Haha! Under maten var vi lite flamsiga! Vi hade mycket att prata om tydligen!Haha Så gårkvällen var grymt rolig! Idag fick vi  vakna rätt tidigt för vi skulle överraska våran moster när hon kom! Hon blev väldigt glad över att vi var där så fira vi henne och fika massor med gott! Sen åkte vi mot stan igen och jag åkte till mamma för hon hjälpte mig med att fixa mitt kort! Så nu äger jag ett eget kort! Känns rätt skönt asså! I eftermiddag händer det nog inte så mycket!
puss<3



Det här kortet togs när vi skulle kolla Elfsborg!



Hittade detta kortet hos mormor! Det är jag för några år sedan;)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0