One day!

Skrivet den i Allmänt
Då är det bara en dag kvar! Det här sommarlovet har gått snabbt! Det känns för kort! Haha! Jag har gjort så mycket så tiden har bara flugit iväg! Men så är det vi får leva med det! Men jag ska njuta av denna sista dag och fixa i ordning så jag är förbered för i morgon!:D Vi ska åka till Borås för att hälsa på min mormor som ligger på sjukhus:( Sen ska vi också hälsa på farmor för hon fyller år idag:) Sen blir det till att träna fotboll ikväll! Ser faktiskt fram emot det! Ska bli roligt!
puss<3

Ego Pics!:)

 

Dagens:

Tröja- Lager 157

T-shirt- Bik Bok

Jeans- Cheap Monday

Smycken- Thomas Sabo





Postat av: Anna

Använd . (punkt) istället för ! (utropstecken) efter dina meningar.

2011-08-23 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0