Nu lever jag livet!

Skrivet den i Allmänt
Då har man kommit fram till Köpenhamn! Direkt när vi kom gick vi och checka in sen var det snabbt upp på rummet för att lämna alla grejer sen var det till att gå ner till lobbyn och sitta där med pappa och hans kollegor. Det var roligt att äntligen vara framme! Vi beställde mat och vi fick vänta ett bra tag för vi var nämligen 14 st så det var inte så konstigt:) Men när väl maten kom var rättså hungrig så det var super gott. Jag åt typ kött med pommes. Nu har jag kommit till rummet och sitter i en stor dubbelsäng för mig själv! Haha asnajjs faktiskt. Så i morgon ser jag fram emot en rolig shopping dag och en trevlig båt tur i morgon kväll så vi får se hur det blir med bloggningen:)
puss<3


Så glada var de här tjejerna i morses:)
Efter idrotten när jag bara ville att skoldagen skulle gå! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0