Nu kör vi!

Skrivet den i Allmänt
Då har jag klarat av första dagen på stenbock! Haha jag gjorde inte bort mig som tur var men snacka om att jag var nervös! Haha helt sjukt asså! Men nu gäller det bara att komma in i alla rutiner och sånt! Det är mycket man ska hålla koll på men det fixar jag!:D Jag tror detta kommer gå bra! Men när vi fick vårat schema idag jag fick panik! Men det har lugnat sig nu så jag måste ha lite sjävförtroende! Haha! Men det var skönt att redan första dagen få sluta tidigt! Haha det var egentligen elevens val men jag fick tennis så jag fick gå hem eftersom att jag inte hade bokat tid eller nåt! Så det var rätt chill kan man säga! I kväll sen har jag tennis träning och det är skönt att få spela lite nu igen! Nu ska jag försöka komma in i vardagen igen...! Haha vi får se hur det går!
puss<3


Inte jättebra bild jag vet men i alla fall! Här kommer en dagens outfit!
Jacka- H&M
Kofta- Gina Tricot
Skjorta- H&M
Jeans- Abercrombie & Fitch
Smycken- Thomas Sabo & Energy Armor


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0