My Day!

Skrivet den i Allmänt
Min dag har varit en soft väldigt skön dag! Ska jag vara ärlig vill jag bara att hela den här veckan ska gå så fort som möjligt men jag har insett att den kommer inte gå fortare bara för att jag vill det, den kommer gå i samma takt som alltid! Det känns som att ett sommarlov är skit kort! Och det är ändå mer än en vecka! Men när man inte kan ha kontakt med den man älskar är det inte lätt att gå i genom en vecka! Det går i snigel takt allting! Så därför måste jag hitta på tidsfördrifter! Jag vill inte att en hel vecka ska gå på mitt sommarlov utan att gjort någonting, så jag måste hitta på något hela tiden! Det blir mycket tennis denna veckan och det blir mycket skottek tror jag med! Så idag har jag varit på skottek hela dagen med Joel och syrran! Det var riktigt roligt så det kanske blir så i morgon också!
puss<3


coach steevs!:D
Tennis<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0