Min dag i lång text utan bild

Skrivet den i Allmänt
Nu känns det som att vi har gått på stebock jättelänge. Man har liksom kommit in i allt nu så det känns ändå bra! Men jag kan ju inte påstå att det är roligt att ha ett hål på 40 min! Okej det är bättre än lektioner men om man ändå måste ha lektoner så har man ju hälldre dom med 10 min emellan eller nåt så man slutar tidigare. Men så är det och det är rätt gött ändå. Idag var det inte så jobbigt ändå det var roliga lektioner och inte så jobbigt så hoppas det fortsätter såhär! I eftermiddags vid ungefär fem åkte jag ut med pappa till Hökerum. Det var för att pappa skulle vara speaker på en match så vi kollade hela matchen. Det var rätt roligt faktiskt och det var lite folk som man kände så det var verkligen värt att åka dit. Nu taggar jag för nästa soldag;)
puss<3

Sorry att det inte blev någon bild men har verkligen ingen bra! Men ska fixa det tills i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0