Köpenhamn stad, i love it!

Skrivet den i Allmänt
Då har man precis kommit tillbaka till hotellet från en shopping dag i köpenhamn. Det var grymt asså. Jag är väldigt nöjd med allt jag fick med mig och det kommer bli toppen. Det enda lite negativa var att det regnade lite och då blev man ju lite blöt men det får man tåla. Vi gick också snabbt på tivolit men det blev inte länge för alla var ganska trötta om man säger så. Nu ska vi snart ta och göra oss i ordning för kvällens festligheter och ha riktigt skoj. Så jag bloggar nog i morgon igen. Eller i kväll när jag kommit tillbaka. Det märker vi.
puss<3






Dagens:

Tröja- La Martina
Jeans- Cheap Monday
Jacka- H&M
Smycken- Thomas Sabo och Energy Armor

Postat av: Anonym

kan du lägga ut bilder på de du köpte?

2011-08-28 @ 10:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0