Jag har det allt för bra!

Skrivet den i Allmänt
Jag har det väldigt bra asså! Denna eftermiddagen har gått snabbt! Först gjorde vi våran farfar en stor tjänst och åkte till Boga stugan och fika lite och körde tre kamp! Han ställer upp så mycket på oss så nu skulle vi ge tillbaka! Sen vid klockan 18:00 kom några gäster till oss! Det är ett par som är mycket yngre än mamma och pappa men dom är kompisar och dom är jättesnälla! Så dom är här fortfarande och vi har ätit pratat och lyssnat på musik! Det har varit en mysig kväll! Men nu måste jag sova för jag ska spela fotbollsmatch i morgon bitti! Så bloggar så snabbt jag kan!
puss<3


Egopix ;)

Dagens:
Linne- H&M
Blus- Abercrombie & Fitch
Shorts- Spanien
Smycken- Thomas Sabo & Energy Armor




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0