Hemma IGEN!

Skrivet den i Allmänt
Då är jag tillbaka i stan och oroar:) haha nej bara skoja men jag är tillbaka och det känns rätt skönt att vara hemma igen. Måste bara säga att gårdagen var amazing. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Vi var ute på vattnet i en fin båt från 20:00-23:00. Vi var ungefär 100 pers, jag och Fannie var dom enda under 20:) Haha alltså dom enda barnen. Men Vi hade två gäster som var väldigt speciella! Det var nämligen så att pappa hade hyrt en komiker som heter Jekko. Han har varit med i talang någon gång också. Och han gick först runt och mingla och hälsa på alla. Sen mellan förrätten och huvudrätten hade han ett show nummer och han är verkligen helt otroligt galen. Men när han inte hade show så var han ofta vid oss och skämta med oss. Det var grymt roligt så han vill jag verkligen träffa igen. Idag då så har vi gått lite på smyckesmässan men det var inte alls länge för vi alla var grymt trötta så vi åkte ganska tidigt. Så man kan säga att den här helgen har varit grym! Jag har verkligen levt livet i de här två dagarna som det blev. Nu ska man tillbaka till skolan i morgon igen... Känns inte så kul för jag är ganska trött men hoppas det blir bättre i morgon.
puss<3

Här kommer lite blandade bilder från helgen...



Första kvällen
Fint smile jag har....
Vårat Hotel
Nu kommer det jag köpte...
Svart topp från Top Shop
Vit, stickad tröja från Top Shop


Ett par blå/svarta Jeans från Abercrombie & Fitch

Även den blå/vit randiga skjortan som jag har från bilderna köpte jag på Abercrombie & Fitch


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0