Denna dag!

Skrivet den i Allmänt
Idag har det varit en soft dag men ändå väldigt rolig! Det börja med att jag träna tennis! Så fick jag äntligen träffa Ida efter sjukt länge! Det var härligt att se hennes leende igen! Träningen gick bra! Jag blev lite lack ett tag men jag kämpa igen! Vi fick avbryta träningen på grund av ett sky fall!! Det var verkligen sjukt mycket regn! Men när jag kom hem gjorde jag mig i ordning för att åka till Mullsjö! Där skulle vi till en godis fabrik! Det var jag min kusin Elin, Fannie och Joel! När vi kom dit så hade dom stängt själva fabriken men vi köpte massor med godis!! Mums...!! Så påvägen hem käka vi skitmycket godis! När vi kom hem fika vi på Format! Det var också väldigt gott! Så det blev bara massa söt saker! Haha! Och nu är Joel här så han ska sova här! Hörs i morgon! Sov gott!
puss<3


De tre skådespelarna;)



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0