Då är det snart verklighet!

Skrivet den i Allmänt
Aa snart börjar skolan igen! Jag kan inte säga att jag längtar! Detta lovet har varit så skönt! Jag har vart hemma rätt mycket men jag tycker det är skönt att kunna bestämma vad man vill göra liksom när man vill och så! Men alla ska börja snart så det får man la stå ut med! Jag ska ju börja på stenbock så det ska bli roligt att få nya kompisar och se hur det är där! Haha lite spännande och så med:) haha! Men jaja denna dagen har varit soft som vanligt! Wille och Joel sov här i natt så det blev la bus som vanligt! haha! Och vi sov faktiskt i husbilen igen! Jättemysigt! Så vi ska nog snart dra till simhallen! Det var jättelängesedan jag var där men vi får checka läget:D
puss<3





Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0