11:00

Skrivet den i Allmänt
Då har man vaknat och ser solen! Såå himla skönt att det inte regnar längre! Så nu ska vi njuta medans solen visar sig! Haha! Annars idag så är det väl taggning för bröllop! Men Wille ska också komma och det är ju aldrig fel att vara med honom! Haha! Så ja vi ska la ta det rätt lugnt jag måste packa och så med! Haha jätteroligt! Men så är det! JAg vet inte riktigt hur länge vi ska vara borta med det får vi se! Sen är det så här att vi har redan varit på Netto jag och Fannie det är inte ofta man är där vid halv elva! Haha! Men vi har städerska nu så vi kan inte vara i köket och jag var hungrig så jag köpte frukost! Haha skit smidigt!!:D
puss<3


Perfekt!
Dagens:

Linne- Bik Bok
Shorts- Abercrombie & Fitch
Solglasögon- Gina Tricot


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0