Torsdag again!

Skrivet den i Allmänt

Idag var det torsdag då! Inte helt fel att det är fredag i morgon! Idag har det varit skola som det brukar vara sen har det varit träningar i ett. Det började med träning kl 15:00-16:00 med klubben! Det gick jättebra och jag spelade grymt! Efter den var det snabbt hem och äta lite sen skulle jag tillbaka till våran "fina" tennishall:) Jag och Elin gick upp i det skön vädret! Så gjorde vi gummiband ute och allt! Det var jätteskönt! Träningen höll på en timme till där vi körde mycket poäng spel och serv. Jag och Rasmus stannade kvar i tjugo minuter till och chilla lite. Spelade och så! Det var nog det roligaste för jag fick värsta skrattanfallet! haha det är alltid kul att skratta! haha!!
puss<3




ja, detta var outfiten för dagens träning!




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0