Sverige!

Skrivet den i Allmänt
Då är jag påväg hem från Båstad nu då!:) Har varit grymt kul här nere! Allt det här resandet började i torsdags morgon! Då kom Petterssons och hämta mig och Fannie för då bar det av till Gbg!:) då spenderade vi första dagen med shopping när vi kom till deras stuga på instön gjorde vi i ordning och gick ner till havet! På kvällen åt vi grillat och badade jaquzzi!:) I fredags åkte vi med dom till Marstrands ö! Och gick runt och kollade lite m.m! Vi åkte hem ungefär vid tre vilket ingen ville egentligen men Thomas deras pappa skulle på 50 års kalas så vi var tvungna:( På fredag kvällen var jag hos Lukas med Kim och Jesper!:) det var väldigt roligt!!!:) På lördags morgonen åkte jag och min familj till Båstad då! Men vi stannade i Halmstad och shoppa lite!!:) alltid kul! När vi kom till Båstad träffade vi några som pappa kände. Det var tre par eller vad man ska säga. Då fick vi följa med de ena paret och kolla på deras nya "sommarhus"! Det var enormt fint!! Jättestort och väldigt rent!! Jag skulle gärna bott där! På kvällen fick vi komma till ett av de andra paren och det var jättetrevligt! Dom hade också ett stort fint hus! De hade också en stor pool som vi och en liten tjej som heter Alice badade i!! Det var kallt men väldigt roligt! Idag har vi rekat i Båstad lite och njutit av det sköna vädret!:) PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0