Söndag igen!

Skrivet den i Allmänt

Då var det söndag igen och snart slut på helgen:( Måste bara säga att igår var jag med Lukas, Gustav och Kim så det ville pröva blogga lite så det var dom som la ut det där med min kille och de drev hur mycket som helst bara så ni vet! Idag vaknade jag rätt sent. Kim sov här så när vi kom upp satt Fannie och hennes kompisar redan uppe vid tv:) Vi åt frukost och tog det riktigt lungt! Kim åkte hem vid ungefär elva och sen dess har jag inte gjort så mycket tatt det lungt och spelat lite spela med Fannie och hennes kompisar! Mina kaniner har varit hos min farfar under vintern för vi hade ingen bra bur som passade men nu har dom kommit tillbaka till oss vilket är jätteroligt. De heter Morris och Mimmi lite konstiga namn men :)
puss<3



Igår satt jag i solen med detta inte helt fel!

Lite godis är aldrig fel!
Julia tidningen från onsdags var kul att läsa!
Tillsammans böckerna är grymma! läs dom!!



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0