PROV!

Skrivet den i Allmänt

Idag var det första spanskaprovet! Vi fick sitta i aulan och göra det och vi hade en hel timme på oss:) Jag tror det gick jättebra för det var inte alls så svårt! Det var en sak som jag totalt fick en blackout på! Jag har kunnat det hela veckan men kom inte på det! Så jag chansade på den men rätt blev det inte tror jag men det är i alla fall något! Efter skolan var jag med Hanna, Kim och Vilma! Vi var på stan och fikade och köpte godis!! Sen gick vi hem till Hanna. Där skulle dom sminka mig och göra mig som en sommartjej! Det misslyckades! Hanna sminkade hela mitt ansikte med rosa puder så jag såg jätte bränd ut och sen måla hon som ett träd som växte upp i ansiktet. Det såg för jävligt ut alltså! Men kul var det vekligen! Jag har också varit lite med min lillkusin Olivia! Och nu har jag tatt mig tid för läxor... Går sådär ;)
puss<3




Den här bilden tog jag inför måndagens löprunda:)




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0