Min dag i lång text!!

Skrivet den i Allmänt
Idag var den roligaste egen på länge! Trotsallt var det ju första april idag och det är alltid kul att luras när man får det!!:) jag började med att lura lilla Elin som också fyller år idag! Jag skrev till henne att jag var sjuk och att hon skulle säga det till våra lärare! När hon såg mig vid cykelställen var hennes kommentar:MOOOOLLLLLYYY!! haha vilken busunge jag är;) haha! Det första vi hade i skolan var idrott och det var riktigt roligt som det brukar:) sen var det rast. Då gjorde vi inte så mycket lite bollen i luften och prata:) haha! Efter rasten var det elevensval för några medans jag och några fler hade eget arbete. Jag och 4 st till fick en extra uppgift så det blev hårt arbete men ett mycket bra arbete också! Vi hade musik idag också men det var inte kul! Jag, ida, Elias och Lukas cyklade hem tillsammans. Vi stannade utanför mig lite och prata och hade väldigt roligt!! Sen cyklade vi till netto och köpte lite godis!! Mums...! Jag och ida åkte hem till mig och tog det lungt och hade väldigt roligt!! Nu tittar jag på tv och väntar på mamma och pappa så ska vi ha lite mys!!:) PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0