Inte helt fel med onsdag!

Skrivet den i Allmänt

Dagen idag var inte heller helt fel! Okej, några sprickor men så är det. Det enda jobbiga idag var matteprov. Men det var inte så svårt så det har nog gott jättebra! Vi hade också spanska idag. Då satt vi i aulan och tittade på någon Disney film på spanska då :) Den var ungefär en och en halv timme och var inte jättebra men bättre än en vanlig lektion! På eftermiddagen var jag med Lukas, Gustav, Julia, Ida, Lollo och Elin. Vi var hos mig och spelade lite fotboll med mera...! På kvällen hade jag igen tränig i Sandared. Det gick TOPPEN!! Jag själv tyckte i alla fall det! Jag spelade grymt bra! Så nu är jag nöjd! Just nu är det rätt skönt att veta att vi har sov morgon i morgon. Inte alls det sämsta. Vi ska nämligen spela volleyboll hela dagen så jag är nöjd. haha!
puss<3



Hehe vi tog denna idag :) min fot är den med blå sko :)



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0