FAIR PLAY HERE WE COME!!

Skrivet den i Allmänt

Idag gick bussen till Vara iväg med klass 6A från Ulrikaskolan.(Alltså min klass). Vi åkte kl åtta ungefär och hade typ allsång i bussen :) riktigt roligt! Vi var peppade och riktigt sugna på att spela fotboll! När vi kom fram kände man sig väldigt liten för de andra var mycket längre och större än oss:) Men det var bara att köra! Sen fick vi lägga in våra grjejer i ett omklädningsrum och direkt efter det var det bara till att börja värma upp för det var cirka 20 min till matchstart! Vi vann första matchen med 5-2 och jag gjorde ett mål så det var riktigt skönt! Nästa match var direkt efter 10 min igen. Då vann vi också med 7-5 tror jag :) jag gjorde två mål vilket var lika skönt som första för det var riktigt spännande hela matchen! Sista matchen blev 8-8 jag gjorde ett mål. De siffrorna betydde att vi vann alltet!!! Det var så skönt!! Så vi blev alltså mästare i Västergötland:) Vi åkte i segerbussen hem och det var väldigt roligt!! Nu slappar jag framför tv lite och ska snart träna :)
puss<3


jag och elin igår:)<3



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0