Då är verkligeheten här igen!

Skrivet den i Allmänt

Ja, idag var det första skoldagen efter en skön lov vecka! Jag vaknade lite senare än jag bruka göra på en skoldag men jag hann bli klar ändå i tid! Idag hade vi en stor bokredovisning. Jag gjorde en power point som jag blev klar med igår så jag var nöjd! När alla var klara hade nästan hela dagen gått så vi hade bara en sak kvar och det var att gå ner till museet och kolla på tavlor som våran bildlärare har gjort. Det bästa med det var att vi fick sluta en halv timme före! Nu sitter jag och taggar tills i kväll när jag ska till Sandared och träna för att förbereda mig för helgensmatch! Så det ska bli riktigt roligt!!!:)
puss<3




Jag blädrade bland alla bilder och hitta denna. Inte direkt tagen igår!


Postat av: ida!:)

gud så söt molly!:D

du! om du vill att jag ska sätta in den nya headern, så kan du ringa,smsa,kommentera blogga,msn,facebook och aa, du fattar, jag kan fixa det iaf om du vill ha den! vi ses imorgon! puss!<333

2011-04-26 @ 22:00:57
URL: http://iidaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0